miercuri, 23 februarie 2011

despre pasiuni in general

despre pasiuni in general


Sunt asa multe de spus dar oare mai avem timp sa le traim

Sunt multe intrebari....
Ce facem cu pasiunile de scurta durata, oare poate fi cu adevarat o pasiune daca ea nu rezista in timp , oare pasiunile noastre deranjeaza pe altii? sau stim ca deranjeaza dar nu ne pasa, pana unde duce pasiunea , unde este echilibru ? dar cum sunt pasiunile pe care le avem impreuna pot fi bune si rele, dar sportul? competitia, invidia ; oare impiedica ele pasiunea pt ceva, sau ele ne ajuta sa mergem mai departe , oare are pasiunea un defect? oare poti fi judecat dupa pasiunea pe care o ai dar de la pasiune pana la nebunie e doar un pas?

Pasiunea de scurta durata eu zic ca poate fi buna dar si rea sa zicem ca iti placea ceva sa faci dar ca sa faci acel lucru aveai nevoie de bani sa zicem colectionai timbre dar lipsa banilor te-a facut sa te lasi. pasiunea rea nu conteaza ca e de scurta durata sau de lunga durata atat timp cat e rea nu ne este de folos. Cat traim experimentam pasiuni, multe am incercat, sau am fost influentati, eu zic ca poate fi pasiune chiar daca nu rezista in timp, suntem schimbatori se stie asta . Pasiunea poate deranja pe altii , din pacate da dar asta nu inseamna ca suntem noi de vina depinde de la caz la caz. Dar daca stim ca pasiunea noastra deranjeaza pe alti pai trebuie sa luam masuri dar aici conteaza f multe aspecte ce pasiune e, de ce deranjeaza ,si trebuie sa cautam dreapta socoteala , imi aduc aminte de cand eram copil si colectionam sticle, diferite forme diferite culori si marimi , pai am ajuns de am umplut casa si am renuntat ca aveam discutii cu mama , avea dreptate , le-am dus in pod si am terminat cu ele. Pana unde duce pasiunea pai depinde de noi , daca mai colectionam sticle si azi acum dormeam pe ele :) de aceea zic sa avem echilibru in tot ce facem . Avem si pasiuni in comun sportul este unul dintre ele , eu nu cred ca e ceva rau din contra eu cred ca te motiveaza dar sa te motiveze in sensul bun nu hai sa nu mai mananc nimic , ma dau peste cap ma imbolnavesc pt ca nu cumva colegul meu sa fie un sportiv mai bun ca mine, nu nu asa vreau , iar despre invidie nici sa nu existe ex hmmmm uite ala alearga mai bine ca mine ia sa-i pun eu piedica. Nimeni nu ne poate impiedica pasiunea pt ceva , depinde doar de noi si important este daca ne place. pasiunea nu are un defect are 1000 , depinde doar de noi. Fireste ca poti fi judecat dupa pasiunea pe care o ai, dar judecat nu neaparat in sensul rau ci in sensul bun, dar si daca esti judecat oare conteaza nu cred , si daca am o pasiune rea sa zicem imi place sa conduc cu viteza f mare si prietenii imi spun ca ce bine bravo si eu stiu ca e rau oare ma bazez pe judecata lor, nu , sa nu uitam ca pasiunea are o limita si trebuie sa ne folosim de ea pt ca de la pasiune la nebunie e doar un pas, sa ne folosim intelept de pasiunile pe care le avem si primul semn ca nu suntem pe calea care trebuie e dependenta .
Si ar mai fi multe de spus dar si in alte postari....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu